Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2010 14:25 - Нормален - Що е то? И малко за Свободата...
Автор: veshti4ka Категория: Изкуство   
Прочетен: 1593 Коментари: 1 Гласове:
6



Нормален - Що е то? И малко за Свободата...

От няколко дни се замислих над един простичък факт и реших да споделя с вас  image

Каква е дефиницията на думата нормален според БГ тълковен речник? Ето това е: Който е съобразен с нормата.

Тук вече идва и въпросът чия норма? И защо изобщо трябва да има норма?

Лично според мен нормите са създадени да държат в подчинение хората, също като гегата на пъдарина и стадото му с овце, но понеже нали сме "хора" и методът е по-рафиниран от обикновеният остен, въпреки че по дефолт си остава същото. В течение на хилядолетната човешка история са се създавали норми, заповеди, канони, декрети и закони за да се държи стадото в подчинение и да слушка.

Да ама не!  image  Защо принципно човек не може да бъде себе си и защо трябва да му се слагат рамки на съзнанието и всичко различно да му се лепва етикет "ненормален", "идиот", "малоумен"... Сега, не говоря за хората с психически отклонения и психически заболявания, а имам в предвид редовият човек със "странни" идеи и разбирания...

Ясно ми е, че се намираме в трето измерение на планета Земя и сме тук за да учим, ама какво учене може да има като отвсякъде се опитват да ти сложат калъп на ума и като изтрещиш започват да те учат да се освободиш от калъпа. Ми честно казано за мен това е безумие  image

Напоследък започвам да виждам един свят окован от рамки, спънки, затвори и прочее и постоянното парадиране на хората за лична свобода, която реално те нямат. И което е най-парадоксалното те сами си слагат главата в затвора, а после твърдят, че са свободни...

Все повече си мисля, че човек се страхува да е Свободен наистина  image ...



Тагове:   малко,   нормален,


Гласувай:
6



1. zoqsun - А какво ли е да си свободен??? Мисля ...
14.05.2011 21:39
А какво ли е да си свободен??? Мисля точно като теб ,мила,мисля ,
че човек сам си слага рамки,съвсем съзнателно....Можеш ли да затвориш душата ми,духа ми ....само ,ако аз искам...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: veshti4ka
Категория: Изкуство
Прочетен: 174399
Постинги: 36
Коментари: 144
Гласове: 961
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031